zaterdag 27 september 2014

Swatches | Catrice Luxury Lacquers Liquid Metal

In het nieuwe 3 meter schap van Catrice zitten ook prachtige Liquid Metal Matt nagellakjes uit de Luxury Lacquers collectie. Ik kocht er 3 en vandaag swatch ik ze voor jullie.



Deze effectnagellak combineert geweldige dekking en bijzondere effecten in één product. Metallic kleuren met een hoge dekking garanderen unieke resultaten. Met een glanzende of matte finish. 

De 3 die ik kocht hebben alle 3 een matte finish.

Ze hebben in vergelijking met de gewone nagellakjes een best klein kwastje wat ik opzich niet vervelend vind.


04 Pink Charming:

Dit is een prachtig roze/rood lakje wat goed dekt in 2 laagjes.

 05 I'm Legend - Berry:

 Dit is ook een prachtig lakje, mooi paars! Deze dekt ook in 2 laagjes.

 07 Be My Mermaid:

 Deze is ook erg mooi, groen lakje. Deze dekt ook in 2 laagjes.

Al deze lakken drogen matte op. Ik vind ze erg mooi, ze hebben ook allemaal glitter erin. Ze zullen ook erg mooi zijn met een topcoat erover heen.

Ze kosten €3,59 p/st. en verkrijgbaar in geselecteerde filialen van Kruidvat. Klik hier om te kijken bij jou in de buurt.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails