donderdag 4 september 2014

Swatches | 5x Sally Hansen Nagellak (Action)

Ik heb al vaker Sally Hansen nagellak bij de Action gekocht maar die kwamen uit de Salon Manicure lijn en ze hadden ook wel deze, de Xtreme Wear maar die waren er nooit in leuke kleurtjes maar toen ik er laatst was hadden ze een heleboel leuke kleurtjes!
Ik heb me weten in te houden en kocht er 5.
In dit artikel swatch ik ze voor jullie.


Dit zijn dus de Sally Hansel Xtreme Wear lakjes. Er zit 11,8 ML in.

Het kwastje:
Het kwastje is echt super fijn, mooi lang en dun. Dit vind ik eigenlijk veel fijner lakken dan dikke brede kwastjes.

Swatches:
240 Twisted Pink:

Twisted Pink is een prachtig roze kleurtje met subtiele gouden shimmers.
Deze dekt in 2 laagjes.

 420 Razz-Berry:

Wauw, dit is echt een prachtig kleurtje en dekt ook goed met 2 laagjes.

 530 Green Rocket over Razz-Berry:

Green Rocket is een doorzichtig glitter lakje met groene en witte glitters erin. (hexagons en flitter)
 Ik draag op de foto's 1 laagje over Razz-berry.

 470 Kiwi Bikini:

Ook weer zo'n prachtig kleurtje! In het echt is deze ook nog wat feller.
En ook een leuke naam! Deze dekt in 2 laagjes.

 510 Strobe Flash over Kiwi Bikini:

1 laagje Strobe Flash over Kiwi Bikini.
Ook weer zo'n mooi glitter lakje! Zwarte en witte hexagons in verschillende maten en zwarte flitters.
Leuke combinatie en deze draag ik nu op dit moment ook.

Ik vind deze Sally Hansen lakjes echt heel fijn, lakken fijn, drogen ook nog eens snel en super mooie kleuren, en lekker budget! Toppers dus!

Er waren nog veel meer glitter lakjes (rood, paars, goud) ook waren er nog meer kleurtjes.

Ze kosten maar €0,99 p/st. en te koop bij de Action

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails