zondag 14 september 2014

Swatches | 3x Catrice Nagellak

Laatst kon je bij de Kruidvat grabbelen bij Catrice producten en dat leek me een mooie kans om 3 Catrice nagellakjes te kopen.
Ik had trouwens 2x iets gewonnen met grabbelen (labello lipbalm en kauwgom)
Kijken jullie mee naar de swatches van de nagellak?


1 komt er uit het nieuwe assortiment.
Ik vind Catrice lakjes altijd erg fijn, ze hebben een mooi breed kwastje en het is afgerond zodat je goed bij je nagelriemen kan lakken.



44 Mermaid My Day:

Dit leek me zo'n prachtig lakje maar helaas dekt deze erg slecht, op de foto's draag ik 3 laagjes en dan zie je soms nog mijn nagels er door heen.

66 Blue And A Half Man:

Ook deze dekt niet echt goed, ook pas met 3 laagjes maar de kleur is wel heel erg mooi!

67 Greyday, Greyday!:

Dit lakje komt uit het nieuwe assortiment en deze dekt ook meteen al beter, in 2 laagjes is deze goed dekkend.
Een prachtig grijs kleurtje.

Al deze lakken hebben een prachtige shimmer.

Ze kosten €2,99 p/st. en verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails