maandag 29 september 2014

Swatch | Catrice Million Styles Effect topcoat 01

In het grotere schap van Catrice zitten ook nieuwe Million Styles Effect Top coats. Ik kocht er 1 van en vandaag laat ik jullie deze zien.


Ik koos voor 01 Godfather Of Pearl dit is een blanke lak met subtiele paarse shimmers.

Ik heb deze opgebracht op 2 Essence Colour en go lakjes. 79 Viva La Green en 41 Very Berry.



Het kwastje van dit lakje is zoals we gewend zijn van Catrice, dik en rond afgesneden. Voor een topcoat vind ik dat wel fijn, ben je lekker snel klaar.


De shimmers zijn heel subtiel.


 Deze foto is onder een lamp genomen:

Deze Million Styles Effect Top Coat is in totaal in 4 kleuren verkrijgbaar en kost €2,99 p/st. en verkrijgbaar bij geselecteerde Kruidvat filialen.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails