zaterdag 13 september 2014

Sieraden | KEK Lifestyle

Ik heb laatst een heel leuk pakketje ontvangen van de webshop KEKLifestyle
Vandaag laat ik jullie de 2 items zien.



Aller eerst een armbanden setje 'Armparty Goud Oranje Roze Handmade'. In dit setje zitten 3 losse armbandjes die je leuk als setje kunt dragen.

Ik vind ze erg leuk en vooral die met het kwastje omdat deze ook lekker klein is, meestal zijn de armbanden voor mij te groot. 

Dit setje kost €14,95

Aztec horloge zwart:
Een leuk horloge is nooit weg en ik draag elke dag een horloge maar het is leuk om af te wisselen.
Dit horloge heeft een zwart bandje en een blauwe aztec print.

Dit horloge kost €12,95


Ik kreeg de sieraden ook nog eens in een fleurig zakje:

Kijk voor deze en nog meer leuke sieraden op de webshop KEKLifestyle. De verzendkosten zijn ook nog eens gratis.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails