vrijdag 5 september 2014

Review | Speedstick Secret Shower Fresh

Ik had al een tijdje geleden 2 Lady Speedsticks getest. Klik hier. En die zijn inmiddels al op en ik kreeg de kans om er nog 1 te testen. Dit keer de Secret Solid in de geur Shower Fresh.
Kijken jullie mee?
Informatie:
Naast de beroemde Lady Speed Stick anti-perspirant is nu ook de Secret deodorant verkrijgbaar in Nederland. Op sommige beauty blogs wordt zelfs geclaimd dat Secret nóg beter is dan Lady Speed Stick. In Amerika een absolute hit, straks de nieuwste rage onder vrouwen in Nederland!

Actief Ingrediënt: Aluminum zirconium tetrachlorohydrex gly 15%
Doel: Anti-Transpirant
Gebruik: Vermindert okselzweet

Hoeveelheid: 48 gram


Bij de andere Lady Speedstick is het uiterlijk paars en bij deze fris blauw.

De geur is heerlijk, lekker fris. Dit ruik je echter alleen als je het opbrengt en daarna niet echt meer.


De stick is heerlijk mild, prikt niet en laat ook geen strepen achter op donkere kleding, ik draag namelijk vaak zwart maar gelukkig geen last hiervan.

Maar het belangrijkste, is het wat?
Ik zal denk ik nooit een perfecte deo vinden waarvan ik helemaal niet zweet, dat zal onmogelijk zijn denk ik maar als het al een beetje minder is is ook prima. En bij deze zweet ik iets minder, minder gauw last van natte plekken in mijn shirt en het beschermt mij de hele dag door.


Ik vind deze beslist beter werken dan de andere 2 lady speedstick van de vorige keer.

Deze kost €5,99 en hier te koop: Klik hier

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails