woensdag 3 september 2014

Review | Oriflame The ONE Lipstick

Nieuw van Oriflame, The ONE collectie een nieuwe langhoudende collectie. Vandaag laat ik jullie 3 lipsticks zien uit deze collectie.



Ze zitten netjes in doosjes verpakt, dat vind ik altijd er erg netjes uit zien, een pluspunt!.

De verpakking van de lipsticks zelf is glimmend zwart met paars.


Ik ontving 3 kleuren; Rosewood Eternity, Fuchisa Excess en Always Cranberry. In totaal zijn er 10 kleuren verkrijgbaar.


Swatches:

'Naakte' lippen:

Rosewood Eternity:
 Rosewood Eternity is een bruin/peach kleur met gouden shimmers.

Fuchisa Excess:
Fuchsia Excess is een is en fuchsia kleur.

Always Cranberry:
 Always Cranberry is een rood/bruine kleur.

Ik vind ze alle 3 erg mooi en ze voelen niet aan als lipsticks maar ze glijden over je lippen en zijn super zacht. En voor mij een pluspunt ze zijn lekker vettig, ik heb altijd last van droge lippen en dit voelt net aan als een lipbalm. Ze hebben ook een lekkere geur.

Het pigment is ook erg goed en ze blijven goed zitten, ben hier erg blij mee.

Oriflame The ONE Colour Unlimited Lipstick zijn verkrijgbaar in 10 kleuren en kosten €13,- p/st. en o.a. verkrijgbaar bij http://nl.oriflame.com/


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails