woensdag 17 september 2014

Review | NYC Strip Me Off

Ik draag te weinig glitter lakjes terwijl ik het wel heel mooi vind maar het gaat er gewoon heel moeilijk af met remover.

Dus toen ik deze Strip Me Off basecoat zag van NYC was ik erg benieuwd of het wat is.
Vandaag review ik deze.


Hoe werkt het:
Stap 1: Breng de base coat aan
Stap 2: Wacht totdat de basecoat van wit naar transparant is veranderd.
Stap 3: Lak je nagels
Stap 4: Als je je nagellak eraf wilt hebben, peuter het eraf.


Als je de basecoat opbrengt is het inderdaad wit en na een paar minuten wordt het transparant.


Ik heb deze basecoat getest met de Maybelline Acid Wash Effect nagellak die jullie een paar dagen geleden zagen.
Ik heb de lak er een paar dagen op laten zitten en dan geprobeerd eraf te peuteren maar dat ging voor geen meter. Ik haalde gewoon hele kleine stukje eraf en dat ging al heel moeilijk, ik had gedacht dat het meer als grotere stukken zouden gaan maar helaas. Dit duurt ook heel lang dus ik doe het dan liever met een vijl en dan remover.

Erg jammer want ik had gehoopt dat dit een goede oplossing zou zijn. Misschien dat het met andere lakken beter werkt.

Deze NYC Strip Me Off basecoat kost €2,99 en verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails