vrijdag 19 september 2014

Review | Nonique

Vandaag review ik 2 producten van het merk Nonique voor jullie, een hand creme en een body lotion.


Beide komen uit de vochtinbrengende lijn


Vochtinbrengende Body Lotion

De natuurlijk vochtinbrengende bodylotion met bio noni vrucht, bio aloe vera, bio olijfolie, bio avocado olie en bio amandelolie is een rijke vochtinbrengende lichaamsverzorging, bedoeld voor de vochtarme en droge huid. Ruikt naar verse limoen en groene olijfbloesem.

€7,95 voor 200ML

De geur is echt heerlijk, lekker fris! De body lotion smeert goed uit en is niet dik. En gelukkig trekt deze ook nog eens snel in. pluspunt!



De vochtinbrengende, opbouwende en beschermende Handcrème volgens een recept met de beste ingrediënten uit de Natuur, zoals Bio Noni bladeren, Bio Aloë Vera, Bio Avocado-olie, Bio Sheabutter en Bio Olijfolie. De Vochtinbrengende Handcrème wordt afgerond met een verkwikkende geurmengeling van verfrissende Limoen en groene Olijfbloesem.
Er zit 75ML in en kost €2,99

De geur vind ik best sterk voor een handcreme en ik weet niet precies wat ik ruik maar ik vind het niet heel erg lekker wel trekt het redelijk snel in en laat het geen vettig laagje achter. En een pluspunt, mijn handen voelen heerlijk zacht aan!


Het uiterlijk van beide producten is leuk, wit met groen en grijs, dat zijn de kleuren van de vochtinbrengende lijn. Leuk dat elke lijn een eigen kleur heeft.


Beide producten zijn te bestellen bij de webshop Nonique. Ze verkopen alleen maar natuurlijk cosmetica.



Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails