dinsdag 9 september 2014

Review | Hema producten

Hema heeft nieuwe producten in het assortiment en ik review er 3 van. 
Kijken jullie mee?


Shimmering bronzing pearls 20:
Ik hou van mooie shimmer pearls en dit zijn prachtige bronzer pearls met shimmer.
Dit is nr. 20

De balletjes zitten verpakt in een zwart met doorzichtig doosje en er zit een doorzichtig plasticje voor ter bescherming van de balletjes.


Swatch:

De kleur is heel erg mooi, niet te donker gelukkig maar dat kan je natuurlijk nog opbouwen maar voor mijn lichte huidkleur is dit prima. De shimmer vallen niet heel erg op maar je ziet ze wel en vooral in de zon.

Deze kost €5,-

Highlighting bronzing powder 28 Yellow Skin Tone:
Deze highlighting bronzing poeder bevat 3 kleuren, een bronzer, blush en een highlighter.
Maar als je de kleuren mengt krijg je een mooie roze kleur.


De kleuren vrijwel matte met een kleine shimmer in.


Ik vin de kleur erg mooi, ook niet te donker voor mij en het is een mooie roze kleur.


Deze kost €5,50

Pretty Lips lipgloss SPF15 14 Pretty Pink:



Een lipgloss met spf15, super handig. En deze lipgloss brengt aan zoals een lipbalm en zo voelt het ook op je lippen , lekker zacht maar toch erg glad door de lipgloss.


De lipgloss brengt fijn aan en geeft een beetje kleur af. Gelukkig niet heel heftig, ik houd meer van subtiel dus dit is prima.

Swatch:

Ik vind deze echt heel fijn, niet te veel kleur en goede verzorging en voelt lekker zacht aan op je lippen.

Deze kost €3,50
Swatches:
 Bronzer pearl - highlighting bronzer - lipgloss

Het zijn alle 3 erg mooie producten en ze zijn te koop bij de Hema.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails