zondag 28 september 2014

Review | Essence Hello Autumn Eyeshadow Palette 02

Ik reviewde al eerder het palette nr. 01 en vandaag laat ik jullie 02 zien.
Ze komen uit de Essence Hello Autumn collectie.


Dit palette bevat 2 lichtere kleuren, een bruin tint, 2 groene tinten en 1 zwarte tint met groene glitters.
Dit is 02 Keep Calm and Go for a Walk.

Ze bevatten allemaal shimmer.
Met deze kleuren kan je leuk combineren om een mooie herfstlook te maken.


Swatches:
Het pigment is echt goed, dat verbaasd me zeker ook weer.

Ik heb hieronder ook een ooglook gemaakt:
Ik heb de 1e kleur in mijn binnenste ooghoek en als highlighter gebruikt. De 3e en 4e kleur op mijn ooglid en de 6e kleur in mijn crease.

Wat vinden jullie van de Essence Hello Autumn oogschaduw paletten?

Deze Essence Hello Autumn Eyeshadow Palette 02 Keep Calm and Go for a Walk kost €3,89 en verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails