donderdag 18 september 2014

Review | Essence Hello Autumn Eyeshadow Palette 01

Deze maand ligt de Essence collectie genaamd Hello Autumn in de winkels en hiervan kocht ik de 2 oogschaduw paletten, 4 nagellakjes, bronzer en de blush.
Vandaag laat ik jullie de swatches en een ooglook zien van 1 oogschaduw palette.
Kijken jullie mee?


Dit is palletje nr. 01 Walk In The Park.


In dit palletje zitten verschillende bruintinten van licht naar donker en allemaal met shimmer. Zelf draag ik altijd het liefst shimmer oogschaduw dus dit is voor mij perfect.


Er zit ook een sponsapplicator bij, deze is op zich prima maar ik gebruik altijd liever mijn Zoeva kwasten.

Swatches:

Het pigment valt me reuze mee, het is eigenlijk best goed gepigmenteerd, dat had ik echt niet verwacht!


Ooglook:

Ik heb ook een ooglook gebruikt, ik heb de 3e kleur op mijn ooglid gebruikt, de 6e kleur in mijn crease en de 1e kleur als highlighter en in mijn binnenste ooghoek.
Eyeliner en mascara erbij en je ooglook is klaar.

Ik vind het pigment echt prima, ook op mijn ogen. Dit palletje valt mij echt reuze mee gelukkig.

Deze Essence Hello Autumn Eyeshadow Palette 01 Walk In The Park kost €3,89 en verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails