vrijdag 12 september 2014

Review | Ebay oogschaduw palette


Op Ebay had ik laatst een oogschaduw palettje gekocht voor maar €2,- met 5 kleuren erin + spiegel. Zou het wat zijn?


Ik bestelde nummer 5 met bruin tinten maar helaas kreeg ik nummer 2 met hele andere kleuren. Ik heb meteen de verkoper gemaild en kreeg netjes meteen mijn geld terug. Dus de service is goed.

Het zit netjes verpakt in een doosje met schuim erin zodat het niet kapot kan gaan.


Er zitten 5 ronde kleurtjes in met spiegel over de hele breedte en een sponsapplicator.

Ik kreeg dus hele andere kleuren, hierin zitten:
wit - roze - 2x paars en blauw.
Niet echt mijn tinten maar ik was wel erg benieuwd of het pigment goed is.


Swatch:
Nou het pigment is dik in orde! Ze kruimelen niet en voelen zacht aan.

Dus zoek je nog een mooi budget palette? Kijk dan zeker eens op Ebay!

Ik besteld deze hier: Klik hier voor ong. €2,-


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails