dinsdag 30 september 2014

Review | Dr. Hauschka Oogschaduw + mascara

Dr. Hauschka is een voor mij onbekend merk en laatst kreeg ik de mogelijkheid om 2 producten van dit merk te testen, zijn jullie ook zo benieuwd?



Eyeshadow Palette met hierin 4 matte kleuren.


  • 01 - sand
  • 02 - light brown
  • 03 - soft grey
  • 04 - anthracite


Het uiterlijk ziet er leuk uit een glimmend zwart doosje met gouden opdruk. Op de achterkant zit een sticker met de ingrediƫnten lijst.


 Er zit ook een sponsapplicator bij. Over de hele lengte is er ook een spiegel aanwezig.


 Swatches:
 Het pigment is best goed voor matte kleuren. En ze zijn ook echt goed matte. Met deze 4 kleuren kan je zeker een mooie ooglook maken. Ze passen goed bij elkaar.

De oogschaduwen zijn wel wat korrelig en zeker als je ze gebruikt op je ogen merk je dat goed, dus pas op voor fall out!

Dit Dr.Hauschka Oogschaduw Palette 01 kost €27,95 en hier te koop: klik hier

Volume Mascara 01 zwart:
Een goede mascara vind ik echt een must have voor in je stash maar soms is het wel even goed zoeken naar een goede.

Ook deze mascara is glimmend zwart met gouden accenten.


Het borsteltje is vrij dik maar wel kort. En voor een mascara ruikt deze best lekker, dat viel mij meteen al op de geur.


Deze Volume mascara van Dr. Hauschka kost €17,95 en hier te koop; klik hier

Hieronder een ooglook met de oogschaduw en mascara:
Ik heb alle 4 de kleuren gebruikt van de oogschaduw, nr 1 als highlighter en in mijn binnenste ooghoek, nr, 2 en 3 op mijn ooglid en nr. 4 in mijn crease.

Ik vind de mascara erg fijn, geeft een mooi zwart resultaat een maakt ze langer. Ook blijft deze goed zitten.

Ik moet zeggen dat ik erg verrast ben door de producten, vind ze beide erg fijn!

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails