vrijdag 26 september 2014

Review | Catrice Illuminiating Blush

Deze prachtige blushes horen bij het 3 meter schap van Catrice wat in geselecteerde filialen verkrijgbaar is en bij mij in de buurt is het er al een tijdje en kocht ik o.a. 2 prachtige blushes!


De Illuminating Blush combineert twee kleurintensiteiten met een subtiele parelglans. Voor geaccentueerde jukbeenderen in een prachtige tint met een zachte glans. Het diamanten 3D patroon in een Chesterfield design is een ware eyecatcher. 

Ik kocht 2 van de 3 kleuren, de andere vond ik wat t donker.

010 I am Nuts About You - 020 Coral Me Maybe:

Het patroontje is erg mooi en bijna zonde om te gebruiken maar gelukkig na gebruik zie je er niet veel van dat het gebruikt is.


010 I am Nuts About You:
Dit is een prachtige roze/bruine kleur met shimmer.

020 Coral Me Maybe:
Dit is een peach kleurtje met 2 verschillende kleuren erin en ook deze bevat shimmer.

Swatch:
010-020


Ik vind de kleuren erg mooi en ze zijn niet te heftig voor mijn lichtere huidskleur en de shimmer zie je in het echt ook best goed.

Ik vind het erg mooie blushes, alleen al voor het uiterlijk zou ik ze kopen maar het pigment is ook nog eens goed.

Ze kosten €3,99 p/st. en verkrijgbaar bij Kruidvat filialen met een 3 meter schap.
Hier kan je kijken welk filiaal in de buurt is: Klik hier

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails