donderdag 11 september 2014

Essence Sparkle Sand Topcoat

Nieuw in het Essence schap is de Sparkle Sand Topcoat. Hierdoor krijgt elke nagellak een sand structuur. Ik was hier erg benieuwd naar dus toen ik deze zag wilde ik deze meteen.


Er staat dat het met elke Essence nagellak werkt maar ik heb het ook gewoon met andere merken gedaan, dat maakt niks uit.

Ik heb de topcoat over 4 verschillende kleurtje gelakt, zo zien de kleurtjes eruit zonder topcoat 

(ik had per ongeluk mijn pink al gelakt met de topcoat....)

En hieronder op de foto's heb ik de topcoat gebruikt:


Ik vind zelf het effect leuker staan om een donker lakje, dan zie je goed het effect, glitterig met een zand structuur. Het zand is toch best goed aanwezig, je ziet de hobbeltjes en bobbeltjes erin.
Het is niet heel erg grof maar het is toch wel degelijk aanwezig. Ik vind het een erg leuke topcoat om een gewoon kleurtje op te leuken.

Deze Essence Sparkle Sand Topcoat 24 I Feel Gritty! kost €1,99 en behoord tot het vernieuwd Essence schap.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails