zondag 21 september 2014

Essence Hello Autumn Powder & Blush

Deze maand ligt de Essence collectie Hello Autumn in de winkels en deze collectie bevat ook een toepasselijke powder met leuke herfst blaadjes maar ook een colour adapting blush.
Ik heb beide gekocht en getest voor jullie.
Kijken jullie mee?


Essence Hello Autumn Multi Colour Powder:
Toen ik deze in het persbericht zag wilde ik deze meteen al, ik ben erg gevoelig voor mooie blushes/bronzer en deze vind ik ook erg mooi en past bij de herfst collectie.


 Er zitten 4 verschillende kleuren in, van licht naar donker en ze bevatten allemaal shimmer.


Als je met je kwast er over heen gaat krijg je een medium bruine kleur. De kleuren blijven ook zo als je er over heen gaat, het is geen overspray.



Swatches:

Ik heb de kleuren apart geswatched en de laatste is alle kleuren door elkaar heen.
Op de rechter foto draag ik de powder op mijn wang. Het is een mooie subtiele bruine shimmer kleur.

Essence Hello Autumn Multi Colour Powder € 3,39

Essence Hello Autumn Colour Adapting Powder Blush:
Ik was erg benieuwd naar deze blush want deze veranderd namelijk van kleur als je deze opbrengt. 

Als je de blush koop is het een hele lichte roze kleur met shimmer erin.


Als ik deze swatch op mijn arm zie je al een beetje de kleur tevoorschijn komen, ik heb helaas geen foto van als ik deze blush draag want ik kreeg het gewoon niet goed op de foto maar voor mij is deze blush veel te roze, nog meer roze dan op mijn arm, echt fel licht roze.


De kleur vind ik persoonlijk iets te heftig maar wel leuk bedacht van Essence dat de kleur kan veranderen.

Essence Hello Autumn Colour Adapting Powder Blush  € 2,59

Deze Essence Hello Autumn collectie is deze maand te koop bij de Kruidvat en Trekpleister.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails