woensdag 24 september 2014

3x Max Factor Excess Shimmer Eyeshadow

Dit jaar is het 100 jaar geleden dat Mr. Max Factor zijn eerste beauty producten introduceerde.
En om dit te vieren komen er wat nieuwe producten waaronder de Max Factor Excess Shimmer Eye Shadows in 6 kleuren. Ik review er 3 voor jullie.


Maak kennis met de herdefinitie van glamour oogschaduw: Max Factor Excess Shimmer Eye Shadows. Een oogschaduw op gel-basis waarmee met het grootste gemak een waanzinnige trendy & blendy oogopslag kan worden 'opgebouwd'. In tegenstelling tot een traditionele poeder oogschaduw, houdt de 3D siliconen gel-formule in Excess Shimmer Eye Shadows de schitterende metallic kleurpigmenten precies vast zoals jij wilt. Tot wel 12 uur lang. Met deze superglamour oogschaduw kun je een eindeloos aantal kleurschakeringen creëren.

De oogschaduwen zitten in een mooi groot glazen potje met zwarte deksel.
Er zit 7 gram in.

Ik ontving 3 kleuren;
Copper - Pink Opal - Bronze

De oogschaduwen zijn heerlijk zacht en zijn goed op te bouwen.


Ik heb bronze en copper gebruikt in onderstaande ooglook:


Bronze op mijn ooglid en copper in mijn crease. Zoals je ziet kan je de kleuren goed opbouwen want op mijn ogen heb ik de kleuren goed uitgeveegd maar kan nog meer laagjes aanbrengen voor een donkerder kleur.

Het heeft mij echt verrast dat het bij mij best goed blijft zitten, ik heb namelijk best vette oogleden maar de hele dag blijft het goed zitten.


Max Factor Excess Shimmer Eye Shadows zijn vanaf november 2014 verkrijgbaar bij drogisterijen in 6 kleuren: Bronze, Copper, Onyx, Pearl, Crystal en Pink Opal. Aanbevolen verkoopprijs: € 12,99.


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails