zaterdag 30 augustus 2014

Swatches | P2 Wild Me Up!

In mijn Duitsland shoplog van gisteren zag je ze al voorbij komen, de P2 Wild Me Up! nagellakjes en vandaag swatch ik ze voor jullie.



Ik vind deze P2 lakjes altijd zo mooi, een mooi groot vierkant flesje, ook al zit er 'maar' 12ML is ze zijn echt mega!

De print op de dop vind ik ook erg mooi, lekker vrolijk!

In deze collectie zit ook nog een roze en een gele maar die waren op.


030 Hypnotised:

030 is een heel mooi gras groen kleurtje, mooie tint groen!
Deze dekt met 2 laagjes.

040 Forbidden:

040 is een donker paars kleurtje, ik vind deze wel wat te donker voor deze vrolijke collectie eigenlijk maar dat ter zijde.
Deze dekt ook in 2 laagjes.

De kwastjes van deze lakjes zijn echt super fijn, mooi breed en rond afgerond. Ook drogen ze snel.

Ze kosten €2,25 p/st. en horen bij de Wild Me Up! Limited Edition en zijn dus tijdelijk te verkrijgen bij de DM in Duitsland.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails