zondag 17 augustus 2014

Swatches | 3x 2B Nagellak

2B lanceert nieuwe nagellak met 'special effect' jeans, holographic en feather. Ik ontving van elke 1 kleur en vandaag swatch ik ze voor jullie.


De flesjes zijn vierkant en hebben een inhoud van 9,5 ML.
Het kwastje is vrij kort maar wel breed.


Holographic Green:

Holo green is een holo glitter lakje, op de foto's draag ik 3 laagjes.

Feathers Violet:

(let niet op mijn mooie nagels, ahum...)
Feather lakjes zijn eigenlijk leuker over een andere lak heen maar sommige feather lakjes kunnen dekkend zijn maar deze helaas niet. Op de foto's draag ik 2 laagjes.

Jeans Blue:

Wauw deze is heel mooi! Matte en met een sand structuur. En het dekt goed met 2 laagjes. Prachtig!

Deze nagellakjes kosten €3,95 p/st. en zijn ook nog verkrijgbaar in andere kleuren.

Het merk 2B is te koop in Belgie bij o.a. Kruidvat, DI, Dreamland etc.
In Nederland kan je terecht bij de webshop; www.makeuptouch.eu 

Wil je op de hoogte blijven? Like dan de facebook pagina van 2B:


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails