maandag 11 augustus 2014

Swatch | Catrice Metallure C02 Alluring Pink

Deze maand ligt de Metallure collectie van Catrice in de winkels. Ik kocht hier o.a. 1 nagellakje van, de rest van de kleuren spraken mij niet echt aan.



Het uiterlijk is gewoon de standaard ronde flesjes maar wel met een andere dop.
Het kwastje is breed en rond afgesneden, erg fijn om mee te lakken vind ik.

Ik koos voor een mooi lief roze kleurtje met een roze gloed erin.


Swatches:


Op de foto's draag ik 3 laagjes maar toch zie je nog mijn nagel randje er door heen, jammer! want het is een prachtig roze kleurtje. De swatch fotos laten de juiste kleur niet helemaal goed overkomen, zoals de kleur in het flesje is zo is het in het echt.

Deze Catrice Metallure collectie ligt deze maand tijdelijk in de winkels en op=op!
De nagellak kost €2,99 p/st.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails