maandag 18 augustus 2014

Swatch | Catrice 03 Let's Get Lost In Vegas

Ik het vernieuwde Catrice schap zijn er een aantal nieuwe lakjes toegevoegd ook een 'nieuwe' serie genaamd Luxury Lacquers Million Brilliance. Deze kennen we natuurlijk al van de LE Luxury Lacquers dus helemaal nieuw zijn ze niet maar wel nieuwe kleuren.
Ik kocht er maar 1 omdat ik niet zo vaak glitter nagellak op heb.



Ik koos voor een paars glitter lakje en als je goed kijkt zie je allemaal verschillende kleuren erin.


De flesjes vind ik wel erg mooi geworden zo vierkant, ik vind het iets luxer lijken dan rond.
De inhoud is 11ML.
Het kwastje is ook goed, best dun in vergelijking met de Catrice lakken.


Swatch:



Op de foto's draag ik maar 2 laagjes, je ziet nog een beetje mijn randje erdoor heen maar dat is niet storend door de hoeveelheid glitters.
Ook droogt deze een beetje matte op.

Ik vind de kleur echt heel erg mooi en er zitten verschillende groottes glitters in.


Deze nieuwe Catrice producten stromen overal de winkels binnen.
De Luxury Lacquers Million Brilliance lakjes kosten €3,59 p/st. en verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails