dinsdag 26 augustus 2014

Shoplog | Loavies!

Jullie zagen al een artikel voorbij komen dat jullie konden zien wat ik had gekocht bij Loavies. Vandaag laat ik jullie de producten zien.


Het was super snel al binnen en het leuke is dat je een foto krijgt als je bestelling wordt ingepakt.

Rainbow armband:
Ik wilde heel graag een leuke opvallende, vrolijke armband en het is deze geworden!
Ik vind deze echt super mooi en je kan het gemakkelijk bij je zelf om doen vanwege de magnetische sluiting.

Deze armband kost 14,95.

Cece Snake tas:
Deze tas wilde ik ook al erg lang met zo'n gezichtje erop (het lijkt op een gezichtje vinden jullie ook niet;)?)

De tas is echt super stevig en ziet er heel mooi uit. De binnenkant is van suede.
De tas is echt mega groot! Dus je kan lekker veel meenemen.

Deze kost €49,95.

Leopard sneakers:
Sneakers! altijd handig en deze print vind ik echt heel erg leuk. Je kan ze met van alles combineren. Ik zelf combineer ze het liefst met een leuke jeans.
Ik was even bang dat ik ze niet zou passen maar gelukkig passen ze. Want ik heb al maat 41 en groter is er niet.

Ze kosten €19.95.

Ik ben super blij met mijn bestelling en het zat ook goed verpakt. Ik kreeg ook nog een gratis tijdschrift erbij.

Hebben jullie al eens op Loavies besteld? Zo niet, ik zou zeker eens een kijkje nemen ze hebben super leuke dingen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails