donderdag 21 augustus 2014

Shoplog | Ebay

Ohh ik houd van Ebay! Ze hebben zulke leuke dingen voor weinig dus ik heb weer wat gekocht;)
Kijken jullie mee?



  1. Tshirt met veren erop €1,95. Link
  2. Horloge met Chevron print €2,40 Link
  3. Armband met steentjes €2,85 Link
  4. Fake MK horloge Rose Gold €6,90 Link
  5. Neon armband €0,70 Link
  6. Roze survival armband €1,75 Link
  7. Hoesje iphone 4 €3,- Link
Ik ben erg benieuwd naar de producten!
Ik zag laatst op een braderie apart armbanden, en dat waren de survival armbanden, erg leuk! Maar op de braderie kosten ze 25 euro, iets te veel dus besloot op Ebay te kijken en op Ebay kosten ze maar 1,75!
Wat is een survival armband? Je kan de survival armband helemaal los halen en dan heb je een touw + haak mocht je in de wildernis zijn. Niet dat ik ga survivelen maar vond het wel erg leuk.

Later heb ik nog een tas gekocht voor €10,80: Link


Hebben jullie laatst nog wat gekocht?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails