donderdag 7 augustus 2014

Shoplog | Apeldoorn

Afgelopen Woensdag ben ik naar Apeldoorn geweest om te winkelen, ik moest een nieuwe broek hebben en het is vakantie dus kon nog even verder kijken.

Kijken jullie mee naar wat ik heb gekocht?




Ik koop altijd mijn broeken bij de CoolCat en ook deze keer slaagde ik. Ik ging ook naar de Kruidvat en daar zag ik de nieuwste LE van Catrice en het vernieuwde assortiment. Bij de op=op voordeel shop kijk ik altijd of ze de bekend W7 paletten hebben en nu hadden ze ze alle 2. Ook kocht ik nog een jasje/vestje bij MS mode in de uitverkoop.

  • CoolCat spijkerbroek €39,95
  • Catrice Metallure bronzer €4,99
  • Catrice Metallure nagellak 02 €2,99
  • Catrice Ombre topcoat €2,99
  • Catrice Luxury Lacquers Million Brilliance 03 €3,59
  • Catrice Metallure oogschaduw 03 €3,59
  • Catrice Velvet Matt oogschaduw 050 €3,99
  • W7 In the Buff Palette en W7 In The Nude Palette €7,98 p/st.
  • MS mode tijgerprint vestje/jasje €9,- 

Van de paletten, nagellak en makeup komen nog reviews online.

P.s. ik heb de 1000 Bloglovin volgers gehaald;) Super leuk en bedankt iedereen!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails