vrijdag 29 augustus 2014

Review | W7 In The Nude Eyeshadow Palette

Vandaag laat ik jullie het W7 In The Nude palette zien. Is deze echt zo geweldig zoals iedereen zegt?



Het uiterlijk is ook weer super mooi, in een tinnen blikje en deze heeft reliëf erin.


 Deze kleuren zijn iets anders, er zitten hier meer roze tinten in en voor de rest ook bruin tinten.


Er zitten 12 mooie kleuren in die je goed kan combineren. Matte en shimmer kleuren. Ook zit er hetzelfde kwastje in. Ik gebruik liever altijd mijn eigen kwasten maar mocht je zelf nog niet veel hebben is dit een prima penseel.


Het pigment is erg mooi, alle kleuren zijn goed gepigmenteerd zelfs de matte kleuren. De oogschaduwen zijn wel wat korrelig dus daar mee oppassen, goed je kwast aftikken.

Ik ben erg blij dat ik ook dit palette heb gekocht anders kreeg ik later weer spijt...

Ik kocht dit palette bij de op=op voordeel shop voor €7,98

Hebben jullie deze ook?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails