vrijdag 8 augustus 2014

Review | Physicians Formula Shimmer Strips Kohl Eyeliners

Laatst ontving ik van een PR bureau uit de Shimmer Strips collectie Kohl Eyeliners van het merk Physicians Formula, voor mij een onbekend merk, dus ik was wel erg benieuwd. Ze zien er in ieder geval erg leuk uit.
Zijn jullie ook benieuwd? Lees dan gauw verder.



Dit is het setje voor blauwe ogen, hierin zit blauw/grijs, bruin en zwart.


 Het uiterlijk ziet er heel leuk uit, het is in de kleur van het kohl eyeliner.


Ze lopen puntig toe, voordat ik ze ging gebruiken was ik bang dat ze afbraken als je ze ging gebruiken maar dat is gelukkig niet zo.

Swatches:

Wauw, ze hebben super goed pigment, mooie kleuren hoor! Fijn dat de zwarte ook goed zwart is.

Ik heb ze al vaak gebruikt en ze blijven goed zitten en ze zijn waterproof!

Physicians Formula kan je vinden in de nieuwe Lookiss make-up stores by Di (reeds geopend in Leuven, Louvain-la-Neuve en Rocourt) en kosten €16,90


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails