woensdag 6 augustus 2014

Review | Park Avenue Oogschaduw + highlighter

Ik heb al meerdere producten van het merk Park Avenue en het is een super mooi en fijn merk. Vandaag laat ik jullie een quattro oogschaduw en een highlighter zien.


De quattro oogschaduw zit mooi verpakt in een stevig doorzichtige/zwarte verpakking.


Ik heb kleur nr. 11 white-beige-pink-moka. Alle 4 de kleuren bevatten shimmer.
In het doosje zit ook een sponsapplicator.


 Swatches:
Links buiten en rechts onder een lamp
Het pigment is goed, prachtige shimmer!

Ik heb er ook een ooglook meegemaakt:


Op mijn ooglid de 3e kleur, in mijn crease de 2e kleur. Als highlighter de 2e kleur.

Deze quattro oogschaduw is in totaal in 3 kleuren verkrijgbaar en kost €4,95

Terra Powder Highlighter 04:

Ik houd van prachtige highlighters, en deze is ook heel mooi, goudbruin met subtiele shimmer.


 Het uiterlijk is ook mooi stevig, doorzichtig met matte zwart.


 Links buiten - rechts onder een lamp

Op mijn wang hieronder is het effect heel subtiel:

Ideaal voor mensen die niet van erge shimmers houden.

Deze Park Avenue Terra Powder Highlighter kost €5,95

Het merk Park Avenue is exclusief te koop bij de DI in Belgiƫ.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails