woensdag 20 augustus 2014

Review | Nageldecoratie

Ik ontving laatst van de nagelwebshop NagelDecoratie  een super leuk pakketje met zoals je al kan verwachten, nagel spullen! Ik ontving 3 lakjes en 2 nagellak pennen.
Kijken jullie mee?



Allereerst, 2 sandy finish lakjes van het merk Mia Secret. Voor mij is het merk best onbekend en heb ook geen lakjes ervan, alleen vroeger die mood lakjes maar de laatste tijd had ik er niks van.
Ik ontving 2 kleuren, roze en groen , prachtige kleuren!

Swatches:
MG-110 Pink:

 Wauw, een prachtige neon roze sand nagellak. De kleur is echt mega fel, veel te fel voor de camera...
Deze dekt in 2 laagjes.

MG-160 Summer Green:

 Een mooi groen sand lakjes, ook al zo'n mooie kleur!
Deze dekt ook in 2 laagjes.

Wat ik echt een pluspunt is dat ze snel drogen. En ze hebben een veel meer sand structuur dan andere sand lakjes. Ziet er erg mooi uit.

Ze lakken ook fijn, ze hebben een normaal formaat kwastje dus daar moet je van houden.


De flesjes vind ik er super leuk uit zien, mooi groot, maar liefst 15ML.

Ze kosten €9,95 p/st.



Dan nog een lakje van het merk Mia Secret , een super speciaal lakje want er zitten 3 kleuren in! Deze komt uit de kleurenmix collectie. Als je de nagellak aanbrengt mengen de kleuren met elkaar.

Het is belangrijk dat je de nagellak niet schud voor gebruik, omdat anders de kleuren door elkaar worden gemengd. Het is juist de bedoeling om dit effect op de nagel te krijgen en niet in het potje zelf.

Dus ik was super benieuwd hoe het er dan uit kwam te zien maar toen ik het kwastje eruit haalde zag ik het al, alleen maar roze. En als je in het potje kijkt ook alleen maar roze dus blijkbaar zijn de kleuren toch gemengd en zitten ze aan de zijkanten alleen nog apart ofzo.

Maar het roze lakje is ook wel heel erg mooi:



Deze dekt met 3 laagjes en dan heb je echt een mooie neon roze kleur met glitters erin.

Ook deze droogt snel en heeft hetzelfde kwastje als de sand lakjes.

Ik heb de kleurenmix roze, oranje, paars.

Deze kost €9,95

Neem zeker eens een kijkje op de webshop http://www.nageldecoratie.nl/ ze hebben heel veel leuke dingen!


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails