zaterdag 23 augustus 2014

Review | Nageldecoratie nagellak pennen

Ik reviewde al eerder producten van de webshop Nageldecoratie en vandaag nog 2 nagellak pennen, ik heb de kleuren cyaan en roze. 
Kijken jullie mee?


Nagellak pennen zijn super handig want als je de dop eraf trekt heb je een metalen puntje waar lak uit komt en als je de dop eraf draait heb je een striper.



Ik heb hieronder op een nagellakwieltje nailart gemaakt met de pennen:


Beide stripers vind ik erg fijn, het zijn fijne kwastjes waardoor je mooie strepen kunt maken en die goed uitlopen van dik naar dun. Het metalen puntje vind ik iets minder fijn, de lak is best dun en er komt telkens heel veel uit waardoor je dikke stipjes krijgt, je moet daar echt goed mee leren werken. Op het nagelwieltje zie je soms ook dat het dik is.

Ik ben erg blij met deze stripers want stripers zijn altijd handig!

Ze kosten €1,98 p/st. en te koop bij Nageldecoratie


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails