vrijdag 22 augustus 2014

Review | JewelCandle

Hebben jullie wel eens gehoord van een sieraad in een kaars? Ik tot kort voor nu ook nog niet.
De webshop JewelCandle verkoopt deze kaarsen met een zilver sieraad erin.
Je kan kiezen uit verschillende geuren kaars en uit verschillende soorten sieraden.
Kijken jullie mee?


Ik koos 2 kaarsen, Fruity Watermelon met oorbellen en Passion Fruit met een ring.
Fruity Watermelon heb ik al getest voor jullie en vandaag vertel ik er meer over.



Het uiterlijk ziet er erg mooi uit, mooi in een glazen pot met goed afsluitbare deksel.
Er zit ook een mooi lint omheen met een kaartje eraan.

Dit is het kaartje:

Ik heb de kaars 3 uur laten branden, en toen heb ik met een lepel het pakketje eruit kunnen halen. De oorbellen zitten goed verpakt in aluminium folie en dan in een plastic grip zakje.
Eigenlijk was ik nog te snel want het pakketje zat er nog goed vast in maar ik was te ongeduldig, ik was zo benieuwd naar de oorbellen maar gelukkig kreeg ik het er gemakkelijk uit.

Dit zat er bij mij in:

Prachtige zilveren oorbellen, vind ze super mooi en heb ze ook al vaak gedragen.

Ik vind deze kaarsen een super cadeau voor vrouwen maar natuurlijk ook voor jezelf want het blijft altijd een verassing wat er voor sieraad in zit. Ik ga gauw de andere opbranden en kijken wat daar in zit.

Het zit trouwens ook goed verpakt in een doosje zodat er niks kan gebeuren met je kaarsen tijdens het verzenden.

Deze Fruity Watermelon met oorbellen kost €19,95 en is te koop bij JewelCandle

Ik heb ook een leuke kortingscode voor jullie:
Met de code: nailgloss20 krijg je 20% korting op je bestelling! Is geldig t/m 7-10-14.
http://www.jewelcandle.nl/

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails