zaterdag 2 augustus 2014

Review | DA maskers

Eigenlijk moet je regelmatig een masker gebruiken, zelf vergeet ik het altijd om te doen, te weinig tijd ook eigenlijk... Maar DA heeft sinds kort nieuwe maskers in het assortiment en ik heb er 1 getest.



Ik ontving 3 nieuwe soorten:
Argan Gold: Beschermt en voedt de huid en helpt een droge huid te voorkomen.
Cranberry Love: Is speciaal voor de ouder wordende huid.
Pretty Pearl: Is geschikt voor de ouder wordende huid, verstevigt en helpt rimpels bestrijden.

Argan Gold en Cranberry Love zijn kant en klare maskers en Pretty Pearl moet je mixen met water.
Ook bij deze 2 zit er een serum bij.
Erg leuk dat er een serum bij zit, heb ik eigenlijk nooit gezien bij een masker?


Ik heb Argan Gold uitgetest omdat de andere 2 voor de ouderen huid zijn.
De geur is heel licht en het heeft een jelly, vettige substantie.
Het opbrengen gaat makkelijk en na 10 minuten kan je het eraf halen. Als het eraf is voelt mijn huid heerlijk zacht en fris aan.

Het serum heeft een witte substantie en ruikt lekker fris.
Het trekt redelijk snel in maar je huid blijft toch een beetje vettig voelen en zelf wil ik dat juist niet omdat mijn huid al vet is.

De maskers kosten van €1,09 tot €1,49 p/st. en verkrijgbaar bij de DA.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails