donderdag 14 augustus 2014

Review | Cattier Klei Peeling

Zijn jullie al bekend met het merk Cattier Paris? Ik zelf nog niet. Maar daar is nu verandering in gekomen ik heb namelijk een klei peeling voor jullie getest.



Cattier-Paris heeft als uniek basisingrediënt zuiverende klei met voedende mineralen. Steeds meer mensen in Nederland zijn enthousiast over de producten van Cattier-Paris en al meer dan 50 Cattier-Paris producten zijn internationaal bekroond met een award.
De adviesprijzen van de Cattier-Paris verzorgingsproducten variëren van € 4,99 tot € 25,41. Het assortiment van Cattier-Paris bestaat uit gezichtsverzorgingsproducten, kleimaskers, douchegels, body lotions en sheabutter, shampoo, lipverzorging en zelfs biologische tandpasta’s. De producten dragen zowel het Cosmébio als het Ecocert keurmerk. Ze bestaan voor minstens 95% uit ingrediënten met natuurlijke oorsprong, waarvan ten minste 95% biologisch geteeld is.


Het uiterlijk van de peeling is leuk, wit met groen en niet te druk. Het is een mooie tube van 100ML.
Je brengt de peeling aan op je gezicht en hals en voor een zachte reiniging eerst de huid nat maken. Breng de peeling aan met zachte ronddraaiende beweging en masseer het in de huid.
Afspoelen met lauw warm water en je huid is mooi schoon en zacht.

Er zitten fijne scrubdeeltjes in, ze zijn niet grof. De geur is heerlijk, beetje mint achtig. De substantie is best stevig en wit van kleur.

Ik vind deze peeling erg fijn, mijn huid wordt niet rood/gevoelig na gebruik maar lekker zacht en niet droog. Erg fijn. Ik gebruik deze nu 1x per week en mijn gezicht knapt er echt van op.


Deze witte klei peeling met Aloe Vera kost €7,99 voor 100ML.

Klik hier om te kijken waar een verkooppunt bij jou in de buurt is.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails