zaterdag 9 augustus 2014

Review | Catrice Ombre Topcoat

Toen ik het persbericht las was ik meteen al enthousiast over de Ombre Topcoat! Erg benieuwd was ik er na en toen ik deze week deze zag liggen twijfelde ik geen moment en stopte deze in mijn winkelmandje.
Maar ik het daadwerkelijk een leuk effect? Dat laat ik jullie vandaag zien.



Wat zegt Catrice erover:
'Haar, mode, design - de ombre look is alomtegenwoordig. Met Ombre Top Coat kun je deze trendy stijl nu op de nagels creëren. Breng een pasteltint of lichte kleur nagellak aan en laten deze drogen. Breng vervolgens de nieuwe Ombre Top Coat aan. Na ieder laagje van deze top coat, wordt de kleur nagellak een tint donkerder. Laat de afzonderlijke lagen van de top coat altijd goed drogen voordat je het volgende laagje aanbrengt. Het kleurverloop is vooral zichtbaar wanneer elke nagel ernaast een tint donkerder is: wanneer je begint met de duim in de originele kleur, breng dan een laagje Ombre Top Coat aan op de wijsvinger, twee op de middelvinger en vier op de pink. De top coat droogt zeer snel en het effect is supertrendy. Werkt bijzonder goed met lichtere kleuren nagellak.'

Ik ben benieuwd!
Eerst het flesje, deze is gewoon standaard rond. Het kwastje is iets dunner maar nog steeds rond afgerond.

Als basis draag ik Essence 79 Viva La Green.:


En dan met de ombre topcoat:

Wijsvinger 0 laagjes
Middelvinger 1 laagje
Ringvinger 2 laagjes 
Pink 3 laagjes

Het effect is wel degelijk aanwezig maar of ik het nou zo mooi vind? Ik weet het niet, de kleur word zo grauw...

Je kan het ook aanbrengen zoals hieronder:

Dan zie je ook goed de kleurverloop maar ik vind het toch niet zo mooi.

De ombre topcoat droogt gelukkig wel snel dus je kan redelijk snel weer een nieuw laagje aanbrengen, wel moet de basis kleur echt goed droog zijn.

Het is een leuke uitvinding maar of het iets voor mij is? Ik weet het niet nog.

De Catrice Ombre Topcoat kost €2,99 en verkrijgbaar in het vernieuwde assortiment van Catrice.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails