zondag 3 augustus 2014

Review | Baby Foot Lavendel

In de zomer draag je natuurlijk vaak slippers en dan moet je je voeten goed verzorgen, ik heb dat gedaan met de Baby Foot peel off.



Ik ontving de baby foot in de geur lavendel.
Gebruiksaanwijzing:
- Was je voeten.
- Trek een elke voet een sok aan, er zitten ook plakstrips bij zodat je ze goed vast kan maken.
- Draag de sokken voor 60 min.
- Na een uur verwijderen en je voeten wassen.
- Na 2 tot 7 dagen vallen de dode huidcellen laagje voor laagje van je voeten.

Er zitten 2 plastic sokken in met hierin een jelly achtige substantie.
Je moet een stukje van de bovenkant van de sok afknippen en dan kan je erin.
Als je je voet erin stopt voelt het erg koud aan maar dat is lekker met dit weer.
Je moet echt verplicht een uur blijven zitten want het is heel erg glibberig dus ik ging ondertussen maar een armband loomen.


Na een uur kan je ze uitdoen en dan voelen je voeten super zacht en glad, heerlijk! Ze zien er ook goed uit, de droge plekjes zijn weg. Inderdaad na 2 dagen kreeg ik vellen op mijn voeten, gelukkig aan de onderkant want het is niet zo'n leuk gezicht als je in je slippertjes loopt. Maar het is totaal niet fijn, ik had juist op dag 2 een braderie met de winkel dus veel staan en lopen en ik voelde telkens die lossen vellen. De hele onderkant van mijn voet is het bovenste laagje eraf, gelukkig doet het geen zeer. Na dat mijn voeten vervelt zijn merk ik niet echt dat ze zachter zijn geworden....

Na een week was het vervellen zo goed als over.

Dit product is voor eenmalig gebruik.

Exclusief verkrijgbaar bij Di en kost €14,99


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails