zondag 10 augustus 2014

Review | 2B producten

Ik heb 2Blicious zoals de meeste misschien wel weten en van de week viel er weer een leuk pakketje in de brievenbus met de nieuwste producten. Ik bespreek in dit artikel een BB cream, lipgloss en een liner. Allemaal van het merk 2B.

BB Cream 02 Sand:
De BB cream is een licht dekkende foundation die de natuurlijke huid perfectioneert.

Pluspunten BB Cream:

  • Camoufleert
  • Hydrateert
  • Verzorgd
  • SPF15
  • Zonder parabenen


Het uiterlijk is mooi, wit met rood. Goed opvallend. Er zit 30 gram in de tube.
Het tuutje is lekker klein waardoor je goed kan doseren.


Ik ontving kleur sand en deze is voor mij helaas te donker dus helemaal goed testen kon ik deze niet.


Deze BB cream is verkrijgbaar in 3 tinten, nude, sand en peach. Deze kost €5,50

Deli Gloss 03:

Er zijn ook nieuwe glossjes toegevoegd aan het assortiment in 8 verschillende kleuren. Ik ontving een roze kleur nr. 03.

Het uiterlijk is heel leuk, met roosjes erop.

De applicator is van een goed formaat en brengt fijn aan.


Swatches:


De kleur vind ik voor mij zelf iets te roze, je moet er van houden.

De lipgloss plakt wel een beetje maar de smaak/geur is wel erg lekker. De gloss blijft wel een paar uur goed zitten.

Deze kost €3,95

Liner for eyes and lips 01 Sweet Cherry:


Een liner voor ogen en lippen, dat is iets nieuws voor mij en dan moet de kleur ook wel voor beide geschikt zijn. Ik ontving een rode kleur en deze vind ik nou niet echt geschikt voor ogen.


Het potlood is wel lekker zacht dus het zou wel kunnen voor je ogen.


Het pigment is goed, mooi rood. En blijft ook nog eens goed zitten.

Deze liner kost €3,50

Het merk 2B is te koop in Belgie bij o.a. Kruidvat, DI, Dreamland etc.
In Nederland kan je terecht bij de webshop; www.makeuptouch.eu 

Wil je op de hoogte blijven? Like dan de facebook pagina van 2B:


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails