donderdag 21 augustus 2014

Review | 2B producten deel 2

Jullie zagen laatst al deel 1 van de 2B producten maar vandaag deel 2 met een mascara en een oogpotlood.
Kijken jullie weer mee?


2B Mascara Mega Lila:
Een lila mascara, ik weet het niet hoor, ook al komen vele merken uit met de gekleurde mascara ik blijf het niks voor mij vinden, iets te opvallend.


Het uiterlijk van de mascara vind ik wel erg leuk, je kan meteen goed zien welke kleur het is.

Het borsteltje is van best groot formaat en brengt goed aan, geen klontjes.

Deze mascara kost €4,95 en verkrijgbaar in Lila, Turquoise en Fuschia.

Waterproof eyeliner 07 Violet:
Een gekleurde eyeliner vind ik wel altijd erg leuk bij een simpele ooglook, dat maakt het net even iets specialer.
En 2B komt met 3 nieuwe kleuren, violet, burgundy en white.


Het uiterlijk is vrolijk, aan de dop kan je zien welke kleur je hebt.


De eyeliner is een stiftje wat erg makkelijk werkt en als 'ie op is draai je er aan.


Het pigment is goed, prachtige paarse kleur. De eyeliner is ook lekker zacht. En een pluspunt, is ook nog eens waterproof!

Deze eyeliner kost €3,95

Hieronder heb ik de mascara en eyeliner gebruikt:


Wat vinden jullie van de lila mascara? De mascara geeft wel volume en lengte maar ik moet toch even wennen aan de kleur.

Het merk 2B is te koop in Belgie bij o.a. Kruidvat, DI, Dreamland etc.
In Nederland kan je terecht bij de webshop; www.makeuptouch.eu 

Wil je op de hoogte blijven? Like dan de facebook pagina van 2B:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails