dinsdag 19 augustus 2014

Nieuwe Catrice producten

Deze maand ligt de Catrice Metallure collectie in de winkels + het vernieuwde assortiment. Ik kocht een bronzer en een oogschaduw uit de LE en nog een oogschaduw uit het vernieuwde assortiment. Vandaag swatch ik ze voor jullie.

Catrice Metallure Luminizing Bronzer 01 Shimmer Shade.:
Toen ik deze in het schap zag liggen nam ik deze meteen mee, wat een prachtige kleur! Ik hoopte alleen niet dat deze te donker voor mij zou zijn maar dat valt reuze mee.


De kleur is bruin/goud van kleur met shimmers erin.


Onderaan dit artikel komen nog swatches van alle 3 de producten maar hieronder draag ik de bronzer:
Super mooi! ik ben verliefd op deze bronzer, prachtige kleur, subtiele shimmer, perfect voor de zomer.

Catrice Metallure bronzer €4,99

Catrice Velvet Matt Eyeshadow 050 Welcome To Greysland!:
Uit het vernieuwde schap was ik erg benieuwd naar de nieuwe mono oogschaduws, de velvet matt.
Deze is in totaal in 6 kleuren verkrijgbaar en ik koos voor een grijs kleurtje.
Ik had eerst de bruine in mijn hand maar ik heb zo veel bruin dus ik besloot voor een ander kleurtje te gaan.

De oogschaduw ziet er leuk uit, doorzichtige verpakking zodat je goed de kleur kan zien.


De oogschaduw is wel erg korrelig dus goed je kwast aftikken!
Onderaan dit artikel komen swatches en een ooglook.

Ik kocht er maar 1 van omdat ik de prijs aan de hoge kant vind voor Catrice, anders had ik er beslist meer gekocht.

Catrice Velvet Matt oogschaduw 050 €3,99

Catrice Metallure Metallic Marbled Eyeshadow 03 Metallicious:
Uit de Metallure collectie kocht ik o.a. 1 mono oogschaduw met marble effect erin. Er zitten vlekken goud metallic in. Voor de rest een grijs achtige kleur.


Catrice Metallure oogschaduw 03 €3,59

Swatches van alle 3 de producten:
bronzer - velvet matt - metallure oogschaduw.

Het pigment is van alle 3 de producten goed, wel is de metallure oogschaduw erg glitterig, dit valt ook een beetje op je wangen. Ook is dit met de velvet matt een must.

Ik heb ook een ooglook met beide oogschaduwen gemaakt:

De Velvet matt op mijn ooglid en de metallure oogschaduw in mijn crease, eyeliner, oogpotlood en mascara en je ooglook is af.

Ik ben erg blij met deze 3 producten, de bronzer is zeker al een favoriet van mij en de oogschaduwen zijn ook prachtig.

Catrice is verkrijgbaar bij de Kruidvat en Trekpleister.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails