woensdag 13 augustus 2014

My iCover | iPhone 4 Flip Case

Ik heb al een tijdje een iPhone 4 en elke keer is het natuurlijk weer leuk om van hoesje te veranderen. Ik zelf vind ik 'flip case' altijd erg fijn. Want je kan er meteen dingen in bewaren, zoals je pasjes en geld.

Ik heb laatst een hele leuke van Hello Kitty ontvangen en vandaag vertel ik jullie er meer over.

Dit hoesje komt van de webshop www.myicover.nl. De eigenaars van My iCover hebben ook nog een andere webshop; www.gajetto.nl. Op My iCover verkopen ze hoesje voor iPhones en op Gajetto voor andere merken.

Ik koos voor de roze/lila. Deze heeft een mooie metallic finish en een fuchsia glitter met goud strikje.
In sierletter staat er Hello Kitty op, ook op de achterkant.

Het hoesje is erg stevig en ook mijn iPhone zit er stevig in. De gaatjes zitten allemaal op de juiste plek en de binnenkant is mooi afgewerkt.


En een pluspunt; het hoesje zit ook nog eens mooi verpakt in een doosje.

Dit hoesje kost €13,95 en hier verkrijgbaar; klik hier

Like beide facebook paginas om op te hoogte te blijven. Binnenkort komt er in samenwerking met de webshops ook een leuke winactie online.

My iCover Facebook: Klik hier
Gajetto Facebook: Klik hier


Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails