zaterdag 16 augustus 2014

Loavies bestelling

Ik heb gisteren een bestelling geplaatst bij Loavies en deze komt vandaag, helaas ben ik niet thuis en zie ik het maandag of dinsdag maar in dit artikel laat ik jullie vast zien wat ik besteld heb.

Wat ik echt super goed vind van deze webshop is dat ze een foto sturen als je bestelling wordt ingepakt, zoals hierboven bij mijn bestelling te zien is.

Dit heb ik besteld:

€49,95
Oehh deze tas wilde ik al zo lang en gelukkig was deze nog op voorraad, ben super benieuwd erna!

€14,95
Ik houd van leuke gekleurde armbandjes en deze is echt perfect, ziet er super mooi uit met die steen in het midden.

€19,95
Ik had alleen maar hoge all stars en wilde altijd al graag lage en nu zag ik deze sneakers met luipaard print bij Loavies en vind ze super leuk! Hopen dat ze passen!


Dit was mijn Loavies bestelling, er komt nog een artikel als ik het binnen heb.
Hebben jullie al eens mij Loavies besteld?


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails