zondag 31 augustus 2014

Gocustomized mobiel hoesje

Ik heb op de webshop Gocustomized zelf een telefoonhoesje ontworpen met een leuke foto van 1 van mijn hamster erop. 
Kijken jullie mee?

De webshop heeft verschillende telefoonhoesjes die je kan ontwerpen. Ik heb gekozen voor de iPhone 4 walletcase. Zelf vind ik dit gewoon de beste hoesjes. Het beschermt je mobiel goed en je kan er nog wat in meenemen.

Ik heb dus op de voorkant een foto van 1 van mijn hamsters. Dit vond ik gewoon een erge mooie foto dus koos voor deze. De achterkant van het hoesje is standaard zwart.

In de binnenkant zitten insteekvakjes voor pasjes enzo. De binnenkant is ook zwart. Ik ben erg blij met dit hoesje, de foto is er goed mooi opgekomen en het hoesje is ook erg stevig.
En het leveren ging ook heel snel, ik dacht dat duurt wel even om je foto erop te laten drukken maar dat is dus helemaal niet het geval.

Deze iPhone 4 walletcase kost €19,95

Dus wil je ook een iPhone hoesje ontwerpen? neem dan zeker een kijkje op je webshop!




Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails