zaterdag 16 augustus 2014

Etos | Blush stick & Finishing Powder

Met een mooie blush op je wangen zie je er altijd veel gezonder en vrolijker uit vind ik altijd, zonder blush vind ik mij echt kaal... Dus ik draag altijd een blush maar ook eigenlijk altijd een poeder blush maar vandaag test ik eens wat anders namelijk een blush stick van het merk Etos.



Blush stick:
Dit is blush stick nr. 003, een mooie perzik roze kleur.
De blush is creme achtig en dat vind ik erg fijn want daardoor kan je het goed uitsmeren.


De zachte crème blush staat garant voor een gezonde blos op je wangen en heeft een natuurlijke en matte finish. Door het product met een kwastje of de toppen van je vingers aan te brengen, krijg je een gelijkmatig effect. Tip: kijk in het daglicht of je de blush niet te zwaar aangebracht hebt.

De Blush Stick kost €4,99 p/st. en is verkrijgbaar in totaal 4 verschillende kleuren.

Finishing Powder:
Een finishing powder is altijd handig, ik heb zelf een vette huid en met liquid foundation maakt het ook altijd wat vetter dus ik heb altijd een poeder nodig. En deze finishing powder is erg fijn, maakt mijn huid mooi matte en blijft goed zitten.


Voor een perfect matterend effect breng je de Finishing powder aan over de blush. Hiermee egaliseer je je huid. De poeder is transparant, laat geen witte waas achter en is geschikt voor iedere huidteint en elk huidtype. Het zorgt ervoor dat de kleurovergang van de verschillende make-up producten verzacht wordt, geeft een transparante, matte finish en het fixeert je make-up. Voor een klein prijsje kom je met een frisse uitstraling voor de dag!
*Let op! De Etos Finishing powder is alleen in de grotere winkels verkrijgbaar.
De Finishing Powder kost €4,99

Swatches:

De kleur van de blush vind ik erg mooi maar ik vind persoonlijk een blush stick niet handig qua aanbrengen, ik heb het met mijn vinger gedaan en dan uitgeveegd maar toch vind ik het nog een beetje vlekkerig.
Geef mij maar gewoon een poeder blush.

Wat vinden jullie handiger? Een creme blush of poeder?

Deze producten zijn verkrijgbaar bij de Etos.

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails