woensdag 2 juli 2014

Vita Coco Coconut Water

Vita Coco  hebben jullie vast wel eens van gehoord? Ik heb er ook al veel over gehoord en gelezen. En een tijdje geleden kreeg ik de kans om het eens uit te proberen want ik was er erg benieuwd na.
Lezen jullie mee?

Ik heb 4 smaken ontvangen.
- Vita Coco Coconut Water with Pineapple
- Vita Coco Natural Coconut Water
- Vita Coco Coconut Water with Peach and Mango
- Vita Coco Lemonade

Informatie:
Het 100 % natuurlijke, superhydraterende, vet- en cholesterolvrije kokoswater van Vita Coco, boordevol voedingsstoffen, kalium en elektrolyten!
Bevat weinig calorieën, geen vet en word snel in het lichaam opgenomen.



Ik heb ze samen met mijn moeder geproeft.
Ik vind zelf de peach / mango het lekkerst. En mijn moeder de lemonade.
De andere 2 waren niet echt onze smaak.
Ik moest wel echt even wennen aan de smaak hoor, je moet er wel meerdere slokken van nemen.


Deze 330ML pakjes zijn super handig om mee te nemen en hebben een handige draaidop.

Vita Coco kokoswater is verkrijgbaar in de formaten 180ml 330ml, 500ml en 1 liter en beschikbaar in acht varianten (geproduceerd door het combineren van 100% natuurlijk kokoswater met vruchtenpuree, om alles natuurlijk te houden):
  •        Vita Coco Natural Coconut Water
  •        Vita Coco Lemonade
  •        Vita Coco Coconut Water with Pineapple
  •        Vita Coco Coconut Water with Orange
  •        Vita Coco Coconut Water with Açaí and Pomegranate
  •        Vita Coco Coconut Water with Peach and Mango
  •        Vita Coco Kids Mango and Pineapple
  •        Vita Coco Kids Apple and Blackcurrant


330 ML voor €1,75

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails