dinsdag 29 juli 2014

Tip | DIY schilderijtjes

Een tijdje geleden zag ik een super leuke DIY tip staan opde blog BeautyIll. Hoe je namelijk een bloem schilderijtje kon maken.
Ik vond het zo leuk dat ik het meteen ging maken!


Wat heb je nodig:
- Canvas schilderij. Te koop bij de Action. 2 voor €1,52.
- Achtergrond verf, ik heb de Home Deco verf gebruikt van de Action in de kleuren Ice Blue en Sugar, €1,99 p/st.
- Behang staaltjes, gratis bij de bouwmarkt
- Lijm
- Verfkwast €0,50 bij de Wibra
- Iets voor in het midden.

Aan alle producten is vrij makkelijk aan te komen.
Vroeger spaarde ik namelijk behang staaltjes dus had er nog zat liggen.
Ik heb 4 verschillende kleuren combinatie's gemaakt: De bruine hangt op mijn ouders slaapkamer.





Wat vinden jullie?

Bedankt Martine voor de tip!


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails