dinsdag 22 juli 2014

Swatches | Sinful Colors

Eindelijk heb ik een Kruidvat kunnen vinden met een Sinful Colors nagellak schap. Ik had al zo veel goede swatches voorbij zien komen dat ik er erg benieuwd naar was en uiteindelijk kocht ik 3 mooie lakjes.


Ik koos voor 3 kleurtjes, neon roze, oud roze, mint kleur.
Ze bevatten 15ML.

152 Cream Pink:

Dit prachtige neon roze kleurtjes heeft gouden shimmers en dekt in 3 laagjes.

 945 Soul Mate:

Soul Mate is een prachtig oud roze nude kleur. Deze dekt in 2 laagjes.

 947 Mint Apple:

Mint Apple is zoals de naam al zegt een mint kleurtje. En heeft zilveren shimmers.
Deze dekt in 2 laagjes.

Ik ben super blij met deze Sinful Colors lakjes, zijn stuk voor stuk prachtige lakken en ga er zeker nog meer van kopen.

Ze zijn verkrijgbaar bij sommige Kruidvat filialen voor maar €1,99 p/st.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails