vrijdag 18 juli 2014

Swatches | 4x Nicole by OPI

Ik kom helaas niet zo vaak bij de Big Bazar maar toen ik er laatst in de buurt was moest ik er even heen voor de Nicole by OPI lakjes. Ik kocht er 4 en vandaag swatch ik ze voor jullie.


Het uiterlijk van de Nicole By OPI lakjes vind ik er leuk maar niet handig om in je stash op te bergen.
Ze bevatten 15ML.

NL171 Blue Lace:

Blue Lace is een prachtig blauw/groen kleurtje met shimmer erin.
Deze dekt met 2 laagjes.

NL291 Plumroll Please:

Dit roze lakje dekt ook met 2 laagjes.

NL310 Sky's The Limit:

Dit is een prachtig blauw shimmer kleurtje, helaas dekt deze niet met 3 laagjes en deze kan heel mooi zijn over een andere lak heen.

NL294 Di-vine Is Divine

Dit is een mooie herfst kleur, rood/paars achtig met shimmer.
Deze dekt in 2 laagjes.

Ik vind dit erg fijne lakjes, drogen snel en lakken fijn.

Ze zijn verkrijgbaar bij de Big Bazar voor €3,99 p/st.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails