woensdag 16 juli 2014

Swatch | Action So Me Matte nagellak

Bij de Action hebben ze super leuke nagellakje setjes, matte en velvet. Ik koos voor het matte setje en dan in een blauwe kleur.
Er zit ook een kleine topcoat in voor als je glans wilt.



Er zitten dus 2 lakjes in een setje, een grotere en een kleinere. (9ML en 4,5ML.)

Helaas was bij mijn matte nagellak het kwastje niet helemaal goed, er zat maar 1 haartje aan ofzo zoals je op onderstaande foto kunt zien.


Dus ja, ik wilde dit setje wel graag swatchen voor jullie dus heb het kwastje van de topcoat gepakt en daarmee gelakt.
Dat ging niet helemaal goed want het kwastje kwam er niet ver genoeg in om genoeg lak te pakken...

Maar mijn nagels zijn gelakt, alleen maar 2 laagjes terwijl ze er meer nodig hebben maar na 2 laagjes ben ik er mee gestopt, het was zo'n gedoe.



Deze setjes zijn verkrijgbaar bij Action voor €1,09


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails