donderdag 31 juli 2014

Silk Haven | Zijden kussensloop

Een goede nachtrust is erg belangrijk maar als je meteen verzorging mee kan pakken tijdens het slapen is nog beter natuurlijk! Daarom wordt een zijden kussensloop aangeraden en ik heb het getest!


 Informatie:
Pure zijde, dat is het materiaal dat verantwoordelijk is voor de hydraterende eigenschappen voor de huid. Een echte zijden kussensloop is een 100% natuurproduct, opgebouwd uit snaren van aminozuren (eiwitten) met dezelfde pH-waarde als de huid en het haar. Zijde is huidvriendelijk en bevordert heling van de huid. Zijde is een gladde stof. We slapen gemiddeld 8 uur per dag. Waar katoen juist wrijving veroorzaakt, polijst een zijden kussensloop als het ware de haren en de huid: Het gevolg is minder huidirritatie, een lagere talgproductie en minder haarbeschadiging: er ontstaan
minder klitten. Gespleten haarpunten ontstaan nog nauwelijks meer. De hairstyling blijft langer mooi en dat bespaart op je kapperskosten
Eigenschappen: hypo-allergeen, anti-statisch, vocht- en temperatuurregulerend



Ik heb de kleur Hot Pink in de maat 60x70. Mijn kussen zat precies tussen de 2 maten in dus heb voor de grotere maat gekozen.

Eerst was ik er een beetje sceptisch over maar na een paar dagen erop geslapen te hebben merk ik wel degelijk verschil. Tijdens het warme weer wordt mijn haar zo snel vet door het transpireren 's nachts en daar heb ik nu minder last van gehad, het voelt gewoon koeler aan tijdens het slapen. En mijn haar voelt ook gewoon veel zachter aan, erg fijn!
Aan mijn huid merk ik geen verschil tot nu toe, ik had ook eigenlijk nooit last van slaaprimpels maar als je dat hebt is dit natuurlijk een goede oplossing.

Ik ben erg blij met deze zijden kussensloop, staat ook nog eens erg mooi maar slaapt ook erg fijn!

Deze kost €34,95 en te koop bij: http://www.zijdendekbed.nl/

Dit artikel bevat product(en) wat door een bedrijf/PR bureau ter review is opgestuurd. Dit heeft uiteraard geen invloed op mijn mening.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails