donderdag 17 juli 2014

Review | Max & More Eyeshadow palette Smokey Eyes (action)

Het laatste palette wat ik kocht bij de Action is het Smokey Eyes oogschaduw palette.


Ik draag eigenlijk veel te weinig smokey eyes omdat ik dat altijd zo heftig vind maar als je een palette hebt met niet zo heftig pigment valt het allemaal wel mee dus ik was benieuwd!


Er zitten 12 mooie kleuren in, lichte en donkere, matte en shimmer.


1e rij:
De 1e rij is redelijk gepigmenteerd voor die lichte kleurtjes.

2e rij:
De 2e rij is al veel beter! Prachtige kleuren en goed pigment.

De kleuren zijn niet al te donker dus je kan hier prima een minder heftige smokey eyes mee maken en dat ga ik beslist ook doen!

De Max and More eyeshadow paletten kosten maar €0,79 p/st.!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails