donderdag 10 juli 2014

Review | Max & More Eyeshadow palette Nude Eyes (action)

Nude oogschaduw paletten zijn helemaal hot en ook ik ben er fan van. Ik draag bijna elke dag nude kleurige oogschaduw.
De Action heeft ook nieuwe oogschaduw paletten waaronder een nude eyes palette.
Vandaag review ik deze, kijken jullie mee?


Het palette zit verpakt in een kartonnetje met plastic, hieronder wordt je palette ook beschermt tegen krassen.

Ook deze is dierproefvrij.


Er zitten 12 verschillende kleuren in, van licht naar donker, van matte naar shimmer.


Er zit ook een sponsapplicator bij. Maar ik gebruik altijd mijn eigen kwasten.


Swatches:
1e rij:
Hmm, deze zijn niet zo heel goed gepigmenteerd maar ze liggen ook erg dicht tegen mijn huidskleur aan.

2e rij:
Deze zijn beter gepigmenteerd. nog niet helemaal super goed maar ze hebben pigment


De Max and More eyeshadow paletten kosten maar €0,79 p/st.!
En dat is echt super goedkoop voor dit palette. Dit palette is leuk voor beginners.


LinkWithin

Related Posts with Thumbnails